Friday, September 30, 2005

Illustration Friday n#7!!!!

10 Comments:

Blogger Courtney said...

wow, you have an amazing style, love all your entries. the patterns in this one are excellent, so much to look at.

6:31 PM  
Blogger JacqueLynn said...

love your style and the look of this.

8:22 PM  
Blogger Andreia said...

Carla, não sei se faço mal em escrever em português, de qualquer forma, só queria dizer que gosto muito do teu trabalho (aquilo que tenho tido oportunidade de conhecer) e que acho todas as formas de experimentalismo muito interessantes, especialmente quando resultam em "experiências" bonitas:)

9:37 PM  
Blogger "Maggie" said...

Isto é tal uma grande e ilustração divertida, eu acabo de imaginar me na guarda-chuva! Amo as combinações de colagem e botões.

12:30 AM  
Blogger Pajara Pinta said...

Hooola mujer!
que linda esta esta, me gosta moito!!!

jejeje
que tengas buen fin de semana!

www.caracarmina.blogspot.com
www.miverdelimon.blogspot.com

12:49 AM  
Blogger Mariana Rio said...

This comment has been removed by a blog administrator.

2:42 AM  
Blogger Mariana Rio said...

Quando vi que a palavra desta sexta era "float"... pensei logo nesta tua ilustração. Foi giro quando cá vim e vi que a tinhas "postado"! Hehehehe

2:44 AM  
Blogger Anonymous said...

Can they keep a'float? I love how you have juxtaposed colours and patterns!

8:40 AM  
Blogger Ray Dillon said...

WOW! Unique. I love it. Kinda looks like collage. Now what are you using? ;o)

8:37 PM  
Blogger Niko said...

love your style
are adorable ¡¡¡

2:22 PM  

Post a Comment

<< Home